Thank You, 'Cause You Are Here Fore Me - Chapter 2

Jag började gråta och rörde mig mot cafeterian för att ta min väska när jag såg Justin gå runt och filma och sprida glädje. Jag såg att han tog kort med ett sjukt fan som satt i rulstol. Jag vände mig om och tog min väska när jag hörde en glad röst bakom mig.

-Hey,are you okay?


  
Busstabellen Haley kollade på!                                        Hästen hon såg!
                     

Jag vände mig om och där stod han, Justin Bieber killen som jag tycker är överskattad.

-Jag har gråtit den senaste timmen i ett sjuhus,så tror du att jag är okej eller,sa jag och vände mig om och började gå mot utgången.

Men mina planer kraschade igen när han gick efter mig och stälde sig framför mig.

-Ledsen,dum fråga,vill du snacka om det.
-Jag känner dig inte så nej,jag tänker inte snacka med dig.
-Kom igen,alla vill snacka med mig,tjejer dör av att få se mig och du vill inte snacka.
-Jag är inte en av tjejerna i din arme.
-Alla gillar mig,varför gillar inte du mig.
-Du är överakattad. Du får vad du vill,när du vill,du behöver inte stå i en flera kilmoters lång kö,gratis grejer bara för att du är känd,ett ego och tror att alla gillar dig,du spelar in en video på sjukhuset för pengar,inte för att du vill det.
-Du vet ingenting om mig.
-Men jag vet hur du beter dig,sa jag och puttade undan honom och gick ut.

Jag gick till parkeringen där vår bil stod. Typiskt jag som inte har körkort. Jag gick till busstatinonen och satte mig på bänken. Jag kollade på tabellen och nästa buss skulle komma om 90 minuter. Jag tog upp min mobil för att ringa Nathan,min jag och min tur,slut på batteri.

-Fan också,mumlade jag och satte mig till rätta och lutade mig mot glasrutan.

Jag såg en häst lite längre bort i en hage,jätte vacker häst. Jag log lite innan jag slöt ögonen.

Jag tänkte på ett liv utan pappa. Vem skulle nu vara på min sida när jag och mina bröder bråkade? Vem skulle jag fiska med,brottas med,har roligt med? Tusen tankar snurrade i huvudet och det gav mig bara huvudvärk. Det kändes som om någon slog mig med en hammare så jag slog med huvudet mot glasrutan.

-Vad gör du,frågade någon.

Nästa inlägg är tidsinställt och kommer imorgon kl.14.00! Jag kommer inte kunna skriva två inlägg per dag så ni får nöja er med ett! Komntera om ni läser snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0